Dodací podmínky

Dodací podmínky

Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 1-5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší, po domluvě s kupujícím.
Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, návod na používání výrobku.
Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu.
Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník, aktuální ceník je uveden na internetu v sekci košík nebo písemně na provozovně prodejce.

 

Při odběru zboží nad 10.000,- Bez DPH je doprava zdarma

Existuje několik možností jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která je Vám nejbližší.

- Osobně
Osobně lze zboží vyzvednout za ceny platné a prodejně.

- Česká pošta
Doporučujeme, pokud nejste z Opavy. Zboží Vám dodá Česká pošta .
Cena dopravného je účtována dle platného ceníku České pošty..

Při odběru zboží nad 10.000,- Bez DPH je doprava zdarma

Výše uvedené přepravní podmínky se netýkají dodání trezorů.
Zde budou konkrétní podmínky a cena domluveny přímým kontaktem.

Způsoby platby

Existuje mnoho variant jak uhradit nákup u nás. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje.

- Platba v hotovosti
Na místě při převzetí zboží: nejběžnější způsob platby za zboží.

- Platba dobírkou
Pošleme Vám zboží vybraným dopravcem na dobírku.

- Proforma faktura (platba předem)
Zvolíte-li tuto možnost, obdržíte po potvrzení nákupního košíku na svůj e-mail faktutru s veškerými potřebnými údaji tak, abyste mohli pohodlně provést platbu.U speciálních zakázek a systémech SGHK , nebo při objednávky více klíčů ke zboží je platba předem podmínou. I v tomto případě zboží expedujeme až v okamžiku připsání částky na náš účet.

- Příkazem (odběr na fakturu)
a) Podnikatel

Nakupovat na fakturu se splatností 14 dní může podnikatel s obchodní historií.

b) Státní instituce
Odběr na fakturu je možný pro statní instituce na základě předložení závazné objednávky, která má tyto náležitosti:
- kompletní fakturační údaje odběratele a dodavatele
- adresa dodaní a konečný příjemce
- způsob převzetí / dopravy
- bankovní spojení a návrh platebních podmínek
- výčet objednávaného zboží a jeho přibližná cena
- kontaktní osoba, telefon (fax, email)
- razítko a podpis odpovědné osoby

Originál závazné objednávky je nutné doručit osobně/poštou, případně její kopii poslat naskenovanou jako přílohu mailu nebo faxem (preferováno k urychlení vyřízení objednávky).

 

Naše oddělení

 

Kontakt

Ivo Marák
Výroba klíčů a zámečnictví
Ulice: Dolní náměstí 118/2
Město: 74601 Opava
Telefon: 602 739 474
klice.marak@seznam.cz

 

Možnosti platby

prevodem